Дошкільний навчальний заклад №3 розпочав свою діяльність у 1973 році.
Дошкільний навчальний заклад працює за 10,5–годинним режимом (10 вікових груп) та за 12–годинним режимом (1 групa). У своєму складі заклад має 11 груп:
Дошкільний навчальний заклад працює за 10,5–годинним режимом (10 вікових груп) та за 12–годинним режимом (1 групa). У своєму складі заклад має 11 груп:
- 2 групи – раннього віку,
- 2 групи – молодші,
- 2 групи – середні,
- 3 групи – старші,
- 1 група – компенсуючого типу для дітей з вадами мовлення,
- 1група – різновікова.
У складі педагогічного колективу -28 педагогів. З них 4 мають вищу кваліфікаційну категорію, 3 – педагогічне звання «вихователь -методист», 7 - «спеціалісти першої категорії». Інші педагоги – переважно молодь – мають 9 тарифний розряд чи кваліфікаційну категорію «спеціаліст».
У садочку працюють 22 вихователя, 2 музичних керівника, 1- вчитель – логопед та практичний психолог
З метою розвитку творчих здібностей дітей організовані і функціонують гуртки:
• «Веселі музики»,
• «Дзвіночок»
• «Умілі рученята»,
• хореографічний гурток.
Багато уваги педагоги закладу приділяють створенню розвивального середовища у вікових групах. За рахунок коштів, які виділили депутати, було придбано багато різних іграшок, ігрових посібників. Педагоги ретельно добирають ігри та іграшки, які відповідали вимогам техніки безпеки та розвивають у малят різні психічні процеси.
Для формування соціально компетентної особистості малюка, для отримання позитивних результатів своєї роботи педагоги дошкільного закладу в своїй практиці використовують передовий педагогічний досвід, інноваційні методики і технології (ТРВЗ, методики О.М.Зайцева та О.В.Сухомлинського ), новаторські нестандартні методи.
У садочку працюють 22 вихователя, 2 музичних керівника, 1- вчитель – логопед та практичний психолог
З метою розвитку творчих здібностей дітей організовані і функціонують гуртки:
• «Веселі музики»,
• «Дзвіночок»
• «Умілі рученята»,
• хореографічний гурток.
Багато уваги педагоги закладу приділяють створенню розвивального середовища у вікових групах. За рахунок коштів, які виділили депутати, було придбано багато різних іграшок, ігрових посібників. Педагоги ретельно добирають ігри та іграшки, які відповідали вимогам техніки безпеки та розвивають у малят різні психічні процеси.
Для формування соціально компетентної особистості малюка, для отримання позитивних результатів своєї роботи педагоги дошкільного закладу в своїй практиці використовують передовий педагогічний досвід, інноваційні методики і технології (ТРВЗ, методики О.М.Зайцева та О.В.Сухомлинського ), новаторські нестандартні методи.